powerboksel
powerboksel

powerboksel

فروش سیم بکسل جرثقیل

سیم بکسل جرثقیل از گرید های متوسط و بالای فولادی تولید می شود و برای اتصالات انواع جرثقیل دستی و برقی که تحت نام لاتین Hoist  خوانده می شوند مورد استفاده قرار می گیرد. سیم بکسل جرثقیل با آنچه تحت نام سیم بکسل نتاب برای تاور کرین ها مورد استفاده قرار می گیرد کاملا متفاوت می باشد و ساختار ساده از نوع بتاب دارد. سیم بکسل جرثقیل معمولا دارای آبکاری سطحی بر روی مفتول ها بوده به رنگ نقره ایی با آبکاری گالوانیزه سرد در بازار موجود است.

سیم بکسل جرثقیل ساختار 6 استرندی دارد که اغلب با بافت از نوع سیل seale و گاهی با باف استاندار تولید می شود. ساختار عمومی جرثقیل 19*6 می باشد که هم با مغز کنفی و هم با مغزی فولادی تولید می شود. گاهی البته نوع بافت سیم بکسل جرثقیل از نوع استاندار Standard نیز انتخاب می شود. از آنجا که ارتفاع لیفتینگ حداکثری در جرثقیل های سقفی اغلب بین 6 الی 14 متر می باشد. بتاب بودن سیم بکسل جرثقیل مشکلی در ایجاد گشتاور و لنگر در بار به وجود نمی آورد.  تناسیل  مقا ومتی سیم بکسل جرثقیل متوسط  و معمولا حدود 1770مگاپاسکال Mpa انتخاب می شود.

 شرکت بازرگانی پاور بکسل وارد کننده انواع سیم بکسل جرثقیل و فروش سیم بکسل جرثقیل به صورت عمده و خرده در سایز های مختلف و همچنین انواع مختلف برندهای به روز دنیا می باشد. 


پاور بکسل وارد کننده انواع سیم بکسل ماشین و فروش به صورت عمده و خرده

  • پاور بکسل وارد کننده و فروش انواع سیم بکسل در برند های معتبر دنیا

  • شماره تماس:09124653618   شماره دفتر: 55414945-021

  • وب سایت ما: Powerboksel.ir


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد